Jumaat, 6 Februari 2009

alisya vs campak & makcik kc


masa raya ke-3, alisya kena chicken-pox...maknanya x beraya le kami2 ni...

sebenarnya jangkitan tu dari umah pengasuh..tunggu masa nak kuar jer...

skali kuar..hu hu manyaknya...


ada org kata bole mandi..ada org kata x bole mandi...tapi aku rasa baik mandikan..

gatal menda nih..kecian bb...tapi x pe, biar kuar sume..nanti insyaallah x kena lagi







masa mula2 naik...hari ke-2 kena




masa ni aku el..alisya ada wat ragam skit...x braper sihat..sbelum tu alhamdulillah ok..
ibu cuti sampai 3 hari tau...




masa nih da nak sihat...da nak mula kecut...masa ni nak tuju kat bekas air mandi...tu yg senyum jer




masa nih da nak elok...ade le tanda2 skit...majlis pertunangan makcik kc...
da make-up sume mesti le lawa kan...tapi dia memang sedap mata memandang...agaknya alisya
amek lesung pipit makcik ni kot..he he he...actually kc is my best friend kat uitm dulu..
sebilik dari part 2 sampai abis dip...masa aku kawen x dapat nak ajak...tepon kan da kena ragut..
dia punya le merajuk...penat aku pujuk...sorry ye makcik...nanti ko kawen insyaallah aku akan datang...nanti letak gambo aku kat album ko tau..he he
aku tau le ko suke warna itam...nanti kawen pilih warna len yer...dulu ramai kata kami ni macam adik beradik..ye ke? agaknya slalu berdua tu yg nampak cam ada sama2 skit kot...masa sebelum aku bertunang dulu, kami slalu kuar..tengok wayang tu macam wajib ler..tempat aku ngadu masalah..hik-hik, nangis2..rindu nya masa dulu...aku rindu pada ija, ila, amy dan len2...

3 ulasan:

  1. nak wat camne...biasa la anta umah pengasuh, ramai budak..banyak ragam

    BalasPadam
  2. walaupon kene chicken pox tp tetap cute cam abahnye....wakakakakak

    BalasPadam