Selasa, 3 Februari 2009

KOIR

Koir bermula pada akhir 2005. ia utk persembahan dinner...masa ni mula2 x amek port pun..tapi atas keadaan yg..macam kena masuk..so kami2 ni pun masuk la...penat jugak le belajar koir ni..dlm masa kurang dari 14 hari, group kami bole di katakan ok jugak la perform mlm tu... yela cikgu siti hajar & d gang yg ajar..masa ni group ni paling ok coz group len guna cikgu2 biasa je....macam af le pulak..he he

banyak pengalaman..nyanyi depan menteri,pm(2x) pun ada ..heheh...





masa ni koir untuk apc kat otel kat bukit bintang...(luper plak)..petang hingga malam sebelum tu

ada rehearsal..penat wooo..bila aku da sampai monorel baru dapat tau ada transport..kureng sungguh..geram gak la...nak balik kramat..terpaksa la naik monorel sampai chow kit pastu naik bas...bas pulak da malam2 ni x banyak...takut tul masa tu...


gambar yg kat atas yg ramai2 tu masa kpdn wat anugerah(utk pekedai) kat otel westin...kira macam artis pulak siang malam ada show...he he he

slambe je aku..owang suh pakai baju merah, aku ada merun jer...blasah je bukan nampak pun coz pakai kot kan..





masa ni hari kpdn kat bukit jalil...dapat bergambau ngan personaliti tv3..ok la kan..x la sombong asik senyum jer...masa ni nyanyi depan pm....walau pun aku baris depan..x pandang pun pm..jauh sangat..pandang cikgu jer..kang salah nyanyi plak




ini ler first time nyanyi kat renaissance...kot yg di pakai pun tempah last minute...tapi masa ni panas giler...x tau la..mungkin sebab banyak lampu kot





video masa hari perhimpunan...masa ni rasanya datuk shafie afdal ada datang.....


banyak gak kenangan g koir....tapi memang kalau x ada komitmen bole join..coz bila abis jer..balik opis wat kije tertunggak..penat nak kejar balik...aku last koir masa hari harta intelek 2007...masa praktis tu aku rasa lemah, x larat jer...then kengkawan suh beli pregnancy test...+ve , so...bye2 koir...cukup la takat mana yg aku da involve...bagi can kat owang len plak..
tapi kalau ikutkan, ramai yg da kluar ...so kalau ada group yg skang ni mmg kebanyakannya owang baru...biarla org muda + kawen lg yg involve....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan