Khamis, 19 Februari 2009

Ulang tahun yg ke-2





hari selasa aritu genap 2 taun kawen...gambar masa nak bertolak ke a famosa melaka..

aku sbg ibu nak sangat mengikat rambut alisya...ada sikit rambut, bole la nampak lagi gurl skit.

org asik tanya boy ke? nampak macam boy ke alisya ni?..(gambar oleh amatur-nampak hp)








ingatkan water world bukak ari slase..rupernya tutup...soo x da aktiviti..alisya titon coz da lama berjaga dari kul 3 sampai 6 lebih...lama coz ada aircond..aku usik pun x mo bangun..



pelik skit bilik sini..aku cabut wayar tepon coz alisya main2..pastu bila sambung balik x da line..pastu tetiba ada call-org otel call..satu lagi masa pakai hair dryer nak keringkan tuala...tetiba mati..da lama skit on kan balik, idup pulak..pelik tul la..



aktiviti malamnya just beli makanan...makan2 kat bilik sambil tengok ku milikmu..ingat nak beli kek, tapi banyak sangat je makanan so x jadi beli





masa ni baru nak mandi...alisya da tukar baju..panas tul rasanya..









alisya takut dgn air pancut...tu yang peluk x lepas




alisya dgn abah...alisya seronok dgn pelampung ni..tergodek2 kaki nak mendayung..ok la..

org tak ramai...kolam2 ini macam kami yg punyer..he he..x ramai budak..ramai kat kolam besar





alisya da kesejukan....pastu bawak naik atas kejap balut ngan tuala & peluk rapat2...sejuk..rehat sambil makan roti...diorg bukan check makanan pun...kalau aku tau bawak makanan banyak skit...pastu sambung main air kejap...pastu gi mandi & tukar baju..
keseluruhannya...kureng skit..coz banyak daun dan habuk..air yang macam alur tu(pusing satu kolam besar) keruh beb! laki aku x jadi masuk...gelongsor x ada air...ape la..bayar mahal2 ni la servise yg dia bagi...tapi mungkin kalau g ari cuti, ok skit kot...
sebelum ni aku datang sini, okey je sume...ke sebab da gawat...hmm



ini en gajah...aku terpandang masa dia buang air...macam kelapa da kena kopek je, pastu kencing lebih sebaldi kot...he he he...pandai pulak dia g kat sudut kalau nak bertoilet ni...alisya asyik pandang je..aku pesan kat dia kalau gajah ni kejar alisya lari kuat2 tau...
masuk keta, bagi susu, alisya pun tido...jom balik umah...penatnya

tahun lepas x sempat nak selebrate...baru masuk kije balik, pas bersalin...tapi len kali g tempat lain pulak..g kat sini macam balik kg jer...x adventure..
emm akhir bulan ni bday laki ku...nak bagi aper ye? x tau lagi

3 ulasan:

  1. Pe lg mem,bayau je downpayment ZX10R pon okle sebagai hadiah hari jadi........heheheheh

    BalasPadam
  2. HAPPY BELATED ANNIVERSARY ANI...

    BalasPadam
  3. time kaseh...x lame lg atul pulak..bestnya nak tambah ahli

    BalasPadam