Selasa, 9 Jun 2009

entry lepas geram

bila baca pasal datuk gile seks tu aku rasa baik hukum mati je...geram betul..atuk ape nih!..sanggup tinggalkan trauma kat cucu sendiri...siap panggil geng pulak tu...kadang2 menda nih buat seriau kat aku..my bb is pompuan..takut jadi yg tak baik...nauzubillah..

masa aku sekolah menengah dulu ada cite atuk makan cucu nih..atuk org kampung aku tapi rumah agak ke dalam sikit(ulu sopam namanya)..cucunya duduk dekat dgn pekan...memang aku slalu la nampak si atuk ni bawak cucu lelaki & pompuan dia datang umah dia..tapi lebih banyak bawak yg pompuan...semua org x suspek pun..yela cucu ngan atuk, tak kan jadi apa kan..then rasanya masa aku da masuk itm, terdengar citer tergempar...si atuk telah menambah anak kat cucunya..mulanya cucu ni kata sakit perut kat mak dia..so mak dia bawak g jumpa dokter..biasala dokter kampung kan mesra ngan org kampung...mengigil tangan dokter ni bila check perut si cucu..double check confirm 6 bulan baby dlm perut...dengarnya meraung mak dia...mana taknya cucu mungkin naif...kalau x silap anak ke-2..pendiam & badan kecil(tu yg x prasan)...bila siasat si atuk punya angkara...bila kluar buletin utama..ramai x ngaku org kampung...masa bicara x ada sorang pun anak/cucu datang...yg datang rasanya org kampung kot...dia la mintak di kurangkan hukuman...di sebabkan tua, x ada hukuman sebat...skang rasanya da kluar penjara ( kalau x silap la) tapi hidup sebatang kara...anak si cucu maknya jaga..agaknya pangkat apa nak bagi...entahlah...tapi ingat la wahai lelaki yg baca entry nih...skali buat perkara sebegini, sampai cucu cicit pun x kan lupa...lelaki sebagai pemimpin isteri, anak2 & masyarakat...hanya kerana nafsu yg secuit tu rosak seluruh kehidupan

macam rencana untuk motivasi pulak hehe...tapi itula yg jadik kat masyarakat kita...aritu budak 3 taun, pastu budak 5 taun...diaorag kecik lagi...org kata seks kalau xbetul memang sakit..apatah lagi budak kecik--secara paksa..rotan la banyak kali kat org macam nih..tapi x sama rasa yg di tinggalkan pada anak2 kecik ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan