Rabu, 29 Julai 2009

Demam

di sebabkan aku kluar tengahari beli barang kat masjid india...aku demam hu hu...panas, mungkin kurang air kot...tapi rasa demam tu x rasa bila kenduri...beshnya jumpa my big-big family nih...sooo demam betul2 start ari ahad malam smpai slasa...x penah2 aku muntah ijau...
ingat nak makan ubat, tapi en somi suh tahan...x pelah for my little bb, aku rela bersabar..he he...x makan ubat kena la 2 hari...tapi kalau makan ubat pun lebih kurang jugak masa nak elok...

so amoi pun dok umah sama...nasib baik x lasak sangat...titon je ngan aku...kenangan yg x bole lupa...

aritu gigit bahu aku...hoo sakit tau...gigit kat tulang tuh...pastuh senyum je tanda puas ati...amboi3

smalam masa rakaat terakhir smayang asar, elok je menyangkung & kentut..then aku pun sujud...bucuknya...nasib baik bole tahan gelak...anak dara en wan nih memang kuat kentut...

smalam jugak, masa aku tengah sapu bahagian atas, amoi nih bukak sluar & masuk bilik air...abis lencun...malas aku nak marah...suka ati le..

orang kata kalau suami sakit, isteri lah penyembuhnya, kalau mak sakit, anaklah penyembuhnya....mungkin betul...walau senakal mana telatah amoi, ia macam beri ketenangan & kegembiraan...kadang2 aku x rasa penat mengandung..tapi penat layan kerenah amoi yg makin bijak nih...walau pun kali ni morning sickness memang teruk skit...

pagi nih sampai opis lambat cos jalan jam & ada keta terbakar...sabar aje la..& en somi anta sampai opis...amoi titon smpai opis..then bila aku kluar, dia terjaga...bial tengok aku pegi, dia nangis rupenya...en somi pun pujuk & belikan biskut/coklat...aku kata "ajar la bang"...entahlah...anak ni kalau kita x bagi kesian pulak, kalau bagi namanya manjakan...apapun kami memang manjakan anak...aku harap & berdoa amoi x kan tinggalkan kami yang amat menyayangi dia..

sabtu ni b day arwah inah....i miss u so much...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan