Isnin, 13 Julai 2009

emmmm

da lama x ber blog ni....skang i am 9 weeks...penat nya rasa...mabuk pun bole tahan..rasanya sama macam first pegnen....kalau x silap dulu dlm 16 weeks kot baru ok...bulan pose le jawabnya...harap2 ok la...sometime aku rasa macam seksa skit tapi bila bb da start gerak...prasaan yg sukar di gambarkan...hanya org pegnen je tau...kaki amoi pun da nak elok...aku bersyukur cos x da infection...en somi suh bawak klinik tapi aku macam malas je...nanti dr mesti kopek...kecian amoi kecik...

smalam amoi ni buat prangai...sronok main kat luar x mau masuk...aku nak mandikan wat lentik badan plak...eee geram tul...last2 en somi yg buat...aku harap sangat amoi jgn wat prangai tapi kalau nak dapat adik, ini memang biasa...kekadang kesian gak tapi kena tegas sikit...

malasnya nak kije....help me!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan