Selasa, 11 Ogos 2009

hari kluarga kat tiara beach

sabtu ngan ahad aritu ada family day ...along minta bawak anak2 dia skali cos dia kije...sampai pun da kul 12 so aku just daftar & amek kunci bilik aku & along...dalam kul 2.30 tu ajak budak2 ni turun mandi...biasala budak2 ni mandi x ingat ape da...amoi je yg susah skit...takut air pancut...kena duduk kat air tenang je...antara gambar family aku kat family day tu...sebab family aku ramai x sempat nak amek tau family org len...he he he







masa mula2 sampai...nak cari tempat reception...malas nak join games..nak rehat kat bilik je...ho ho panas kat pd nih....






ok la dapat studio room...abang & family datang...bawak lauk lagi sedap dari lauk resort nih..x terbukak slera aku..lauk tah ape2..amoi tengah pijak menu otel...abes koyak







aisyah & annur yg masuk game lompat katak...kalah..penat nak kejar..gambo faiz x da cos x termasuk masa snap...






amir, aku & amoi...masa mula2 duduk masa dinner...ok la senyap..pastu berjalan je...x larat aku nak layan





hu hu hu lamanya ucapan yg x abes2 tuh...anak buah aku yg kelaparan & kebosanan...kami2 yg kat blakang bukan dengar pun...ye la datang nak sronok je..yg bosan tuh sori le nak layan...anak buah ngan en somi banyak layan xtvt kat pentas awam...lagi best




xtvt amoi...tah ape la yg di pandang tu...




mandi time..tapi takut air pancut..en somi nak jugak dok kat situ...si amoi memang x nak turun main sendiri...tah apasal tah




kalau dok camni bole la...tapi kejap je...pastu peluk balik





ini antara anak buah aku yg da bujang...badan cukup smangat...just amir je yang nampak tinggi tul..




yg tengah main belon ni adib...yg sluar kuning tu amar, abang dia..yg tengah daki gelongsor tu pulak daus...




da check out , g pd pulak...budak2 da jumpa air memang wajib mandi...x kirala panas terik ke x...




mas ni survey dulu...yg baju oren tu adam...x padan ngan kecik...nak ikut jugak..tapi along x bagi...ayah dia belikan ball suh main ngan amoi...ok la...da x ganas senang jaga...





amoi dgn ball nya...suka betul dia main...ptg kat umah nak g pasar malam pun bawak ball...esok nak g umah bb sitter pun bawak ball..hu hu bukan apa nanti berebut penin mak dia je...nampak tak meja kosong tu...mula2 abang aku lepak baca sok khabar, pastu datang sekumpulan budak mlayu yg x reti bahasa ni slamba je letak barang2 pastu x cakap apa2 ngan abang aku..konon halau le...memang kurang ajar...kalau da negeri tut ni satu kaum dia memang menjadik2 le perangai...sakit ati tengoknya....kita pandang pun dia buat macam bodoh tongong, piang...hek eleh blah la...satu group budak lelaki mlayu jugak..pun wat sakit ati je...buat2 buta cemer..amoi ngan adam tengah main bole pulak round2 motor buruk dia kat sini...pastu pasang khemah kat tempat tu...hiii geram...rasa macam nak halau je mangkuk2 ayun yg bodoh ni...x pe la hari tu hari dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan