Jumaat, 2 Oktober 2009

perasan x dunia sekarang asik di landa musibah? yg aku perasan selsema burung yg transform selsema babi & selsema babi yg bole merge ngan burung + manusia...cacatan kematian yg tinggi dlm masa yg singkat...

kedua...hujan & banjir kat filipina & tempias skit kat sabah...tapi rasanya kat sabah x ada kematian(maaf le klu silap) and then latest is gempa & tsunami kat kepulauan samoa & sumatera...tapi kat indon ni ramai yg mati...bencana ni da mmg dekat sangat ngan malaysia tercinta ni...mmg kalau fikir rasa seriau sangat...harap2nya malaysia masih selamat dari bencana alam..memang mati adalah pasti tapi doa ku biarlah kematian kita bukan secara tiba2...ala sedih la nak citer lagi...

gambo raya x upload lagi...dlm banyak gambo, gambo kami bertiga yg x de...alahai rugi tul...x pela snap le gambo len je kalau nak masuk frame...amoi skang tengah demam...tapi panas dedar2 je...start ari rabu, malam tu aku bagi ubat demam...dlm 10 lebih masa tengah hisap susu mata dia da pejam tetiba en jiran mendrill kat diding belah aku nih....alahai...en jiran, walaupun bunyi dril tu x kuat...cam bunyi lebah tapi kuat skit, tau tak da kul bape?..amoi trus bangun selak langsir sliding door, aku pulak mencari mana datang lebah malam2 buta ni..takut tau, en somi x da masa ni...maaf la ye en jiran, kalau nak drill @ bertukang ke, ape ke yg kluarkan bunyi kuat, sila buat masa siang @ sekurang2nya sebelum kul 9.30 malam...amoi ku da le x sihat..tapi kalau sihat pun aku marah jugak...ini gangguan namanya...

esoknya bawa amoi jumpa dr kat klinik kita...dr skang ni aku x tau la adakah terlalu banyak pengalaman @ sambil lewa buat kije? amoi yg demam ni dia bole x amek suhu badan! walaupun demam x kuat tapi ni le first time aku jumpa...sblm ni kat kpmc & klinik dr azizah ok je...kalau kat kpmc kalau bole jumpa dr tengku(pompuan)..kalau klinik azizah ni jumpa dr azizah & dr aida memang ok....tapi klinik ni kat ampang je...kadang2 bila dapat dr yg senang bercakap & layanan yg baik kita rasa berbaloi nak bayar...tapi kalau dr nak carik duit lebih ni mungkin contoh cam kat atas tu...ramai sangat....

emm...maaf le asik bebel je aku kali ni...


masa lepas raya ingat nak letak amoi kat taska...tapi cam x sampai ati je...last2 anta kat mak dia jugak...he he he...itu pun x mo masuk umah mak dia..da lama ngan kami ni...amoi manja ni...nanti nak beli baby travel cot...siang adik tido, malam kakak tido--rasa2nya nak ke amoi ni? he he x tido la jawabnya dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan