Rabu, 18 November 2009

entry bergambar

skang ni cam malas nak up load gambar...ni la di skali up load banyak2...
gambar kat bawah ni, gamba wardrobe dlm bilik...masa ni x siap lagi...nak pasang ni amek masa dalam 5 jam lebih kot...ada 5 keping pintu bawah & 7 pintu atas...amoi asik nak suh bukak tapi nasib baik x bole panjat...kang x jumpa pulak anak dara aku ni...


pada aku, sesuai la ngan regenya...nanti kalau rajin aku upload gambar yg da siap ngan stor bawah tangga skali...

ok tukar topik....jom dengar aku bebel pasal amoi pulak...gambo ni masa raya aritu...g jj mlaka...



ni masa baru sampai...suka betul posing cenggini...





ok...ni sume gamba kontrol ayu...aku suh pandang & senyum tapi wat2 posing model pulak...smalam aku pesan ngan amoi...da besar cari kije betul2...jgn nak jadik penyanyi, model & kije yg tah apa2 ni...bukan apa banyak sangat program realiti kat tv...macam nak tunjuk pada anak2 kita benda2 ni sume sronok, x payah blajar tinggi2...jadik je penyanyi/model instant ..




ok babe...jom balik...stereng je yg bole pegang..



nak air....hausnya anak ibu ni...penat berjalan



ok...posing paling mengancam...skang kalau sebut ujung x muncung bole jadik muncung...cth bas...school...sila muncungkan bibir bila sebut school...he he
kuat betul majuk skang ni..asal kena marah ngan en somi, mula la nangis pastu dok jauh2...mintak pujuk...aku pulak x larat nak layan sangat...masalah yg ada buat aku sentiasa hati2...da x jalan laju & buat kije pun pelan2 je....aritu penat sangat, amoi nangis cos x layan dia..em alahai...kenala bangun pujuk...camana la kalau adik da lahir ni...aku slalu pesan kat dia yg aku akan slalu dukung adik..tapi amoi mungkin x faham lagi...nenek bkt bruang ada offer nak jaga amoi masa pantang tapi sanggup ke aku @ nak ke amoi berpisah ngan aku?...aku baru skali tinggalkan amoi taun lepas..x nampak muka amoi rasa macam x tenang hidup...walaupun amoi akan huru harakan keadaan...satu lagi perangai extra dia skang, nampak aku duduk rapat ngan en somi, dia akan datang duduk antara kami...jeles le ni..terpaksala aku @ en somi berganjak bagi dia duduk...hemm kalau adik kat sbelah aku camana yer?...janganla masa pantang dia buat perangai...
mungkin jugak amoi da tambah matang...masa g check-up aritu, amoi x banyak jalan2...banyak main kat sekitar aku & en somi...pandai amek ruti...& apalagi en somi kena hulur duit le...pandai carik kawan...
kalau masa nak tido dlm bilik, jarang jalan2 dlm bilik...main chak2 sbelum minum susu...layan skit & tido...cuma kena layan apa dia buat...kalau x layan..majuk le...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan