Rabu, 25 November 2009

kenangan & cacatan kesah amoi ku

lusa hari raya korban....balik umah en somi dulu...

tiba2 aku teringat...beberapa minggu sbelum arwah inah pegi..dia ada tinggalkan voice mail kat hp aku...ucap slamat hari ulang tahun yg ke 27...masa tu aku da rasa pelik & tanya dia kenapa wish? kan lambat lagi... tapi kadang2 aku x hirau rasa pelik tu...aku x nak fikir yg x elok...tapi itulah tandanya...pergi sehari sbelum aku genap 27 tahun...pastu aku x sanggup nak dengar voice mail tu...& peragut durjana da ambik kenangan aku yg satu ni...hu hu x sanggup nak taip lagi...air mata x bole nak brenti..

cite pasal len pulak la...emm amoiku...smalam pak teh & mak teh datang umah...amoi da x bole gerak start nampak pak teh kat dlm keta apatah lagi kat dlm umah...apahal le takut sangat agaknya...

smalam g mc d drive tru...amoi mula2 duk atas en somi...pastu bila da dapat meal, amoi x saba nak makan fries..en somi x bole bawak keta dgn sempurna cos amoi rempuh tangan & gear keta skali...alahai amoi ku ni...

perangai amoi ku...
-pandai pakai sluar sendiri...smalam tido dgn sluar 2 lapis..pagi ni bangun2 da panggil miau..rupe2nya sluar tu ada gambo miau..
-kalau tanya "sapa cuk? abah ke bb?" dia jawab "abah...abah cuk"
-menari sambil melompat...menangis pun sambil melompat...ikut sapa ni??
-g jalan2 kat pasaraya, jln kat bhgn mainan...da start da skang pandai amek mainan...kalau dukung, menjerit suh amek mainan..kesian tapi jgn di ajar sangat...mainan kat umah pun asek bersepah je buat sakit mata... baru sorang ni..

my bigger dot pulak makin aktif...macam da start pusing tapi tunggu scan baru leh tau...skang da 28 minggu...emmm ada 8 ke 12 minggu lagi...x lama je lagik kan...rasa macam x lama lagi kena pakai maxi je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan