Jumaat, 13 November 2009

my bigger dot

smalam g check up...hu hu miserablenya aku....bigger dot melintang, uri kat bawah, darah rendah...dr jamil kata kalau minggu 32/34 x ok jugak, confirm ceaser...aku kalau bole nak normal tapi apapun aku redha asalkan aku & my bigger dot selamat...

kadang2 bila fikir2 sangat aku jadi sebak...takut aku x dapat tengok amoi membesar...mungkin jauh sangat aku ni berfikir kot...nasib baik perangai amoi ni pelbagai buat aku x senang duduk...smpai aku terlupa apa yg aku fikir....

impian aku cuma ingin satu kluarga yg bahagia...melihat anak2 membesar...mengembirakan parent aku & en somi...tua bersama2 en somi..he he...skang amoi suka menyampuk kalau kami berborak...kena cakap pakai tapis le jawabnya..

sok pakistan tu nak pasang wardrobe...harap2 sume ok...bole la aku sumbat segala barang2 kat dalam tu...smalam en somi tanya jersi dia...aku?hemmm mana ingat..nantila aku cari...en somi nak main futsal balik..tapi x taula bape lama..cos dulu main 2x...baru skali pakai kasut futsal yg baru dah x main cos x de geng..raket badminton pun sama...baru skali ke 2x main da x da geng...nak ajak aku ni susah..x kan nak dukung amoi smbil main kan...simpan le dulu smpai amoi bole pukul bola...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan