Selasa, 15 Disember 2009

patutkah...?

patutkah aku rasa marah bila....

-pagi2 nampak partition para kerani unit aku di tukar dari tinggi kepada rendah tanpa di tanya sepatah pun?
-pagi2 dapat email yg x best dari....
-pagi2 sandal hampir di pijak oleh budak bodoh yg x reti mintak maaf. dlm banyak laluan nak jalan blakang mak buyung yg perlahan ni. kalau aku jatuh tadi memang kena sumpah seranah dengan aku ni..

sebenar aku x da mood...sayangnya waktu pagi sepatutnya di mulakan dgn ucapan yg mulia, baik2 tapi aku...entahlah...apapun kalau nyawa aku x panjang, aku mintak maaf banyak2 ye...sejak akhir2 ni rasa semacam je...mungkin prasaan org mengandung kot...

2 ulasan:

  1. haha,sabar banyak2 ye..

    BalasPadam
  2. Jangan risau......en somi tetap akn berada di ccmu sampai bile2

    BalasPadam