Isnin, 14 Disember 2009

ujung minggu yg berdua

dua ari en somi x da cos g penang & kedah...mungkin masuk 2 1/2 kut cos pagi ni baru smpai...adoii boringnya + penat layan amoi yg asik nak lompat atas perut aku....meh layan aksi amoi comel ni...



nak sangat pakai tudung...aku pakaikan...nak amek gamba ni bukan senang ye...da x bole dok diam...dah le pakai hp je



ni pulak ops mengemas reta yg aku bawak pegi balik opis...sayang! x da coklet tersembunyi kat dalam tu...



pos menarik, tertarik amoi memang x denga cakap...! sila teka dimana posisi amoi sebenarnya?...jeng-jeng-jeng...lokasi-kat traffik light-kat masjid-kat kondo/apartmen monte bayu yg baru nak siap...seingat aku monte bayu ni iklan sebelum umah aku buat lagik...sebabkan aku x minat umah x bertanah & tepi bukit, soo aku x g tengok pun...agaknya kalau aku beli, still dok umah sewa lagik...hu hu beshnya dok umah sdiri ni...opps lari dr tajuk...

posisi amoi adalah di blakang en somi...aku dapat bayangkan betapa seksanya en somi membongkokkan badan..ha ha..itule pakai lagi baju chicken tu...amoi pun sibuk le nak kira ada berapa ekor chicken kat baju en somi ni...mula2 kat lengan...pastu kat blakang baju..tu yang dok kat situ...amoi ku ini



ni pulak..tah kat mana tah...macam gambo edit je...nampak persamaan x?



sibuk ngan baju ba boop dia...






posing lagik...



susahnya nak begambo mesra nih...agaknya kalau masuk contest muka seiras, sah2 kena reject...
arini bigger dot genap 31 minggu..mlm smalam bigger dot asik main pusing2 then benti kejap...masa tu macam ada bola tenis atas perut aku...terbonjol je...sebabkan ngantuk aku usap2 je suh pusing balik...org asik tegur muka x bermaya aku nih...bukan apa, kt opis kalau da dok lama ni punggung rasa krem skit...pastu bila nak jalan masa tu la bigger dot bergerak...
kadang2 masa main ngan amoi, bigger dot pun bergerak macam nak main sama...xpe nanti kita main sama2 ye...


ni gambo wardrobe yg kat dlm bilik...


kira okla...bhgn atas x isik apa pun lagi...kena pakai tangga...nanti la pas pantang le aku isik...tu sume kena susun betul2...
aku banyak baca blog org...ada macam2 jenis...tapikan kalau jenis yg suka menyumpah/mencarut ni macam mana nak bagi anak baca? blog boleh di umpamakan as diary jugak...tapi terpulang pada penulis sama ada tulisannya nak bagi org len baca ke tak...bagi aku cerita lah apa saja tapi jangan lah melampaui batas...hidup cuma seketika, hargai la masa yg ada...jgn cipta masalah...apa aku mengarut ni...
tadi g cm ada pelancaran raja lawak 4...nampak aflin & din beramboi...sebabkan aku peminat aflin, aku asik tengok aflin le...comel jugak...cuma putih & chubby dr en somi..he he...apapun en somi tetap di hati...bukan senang nak kawen ngan en somi ni...banyak halangan tapi ada aje yg mendekatkan balik...harapanku jodoh ini kekal dunia akhirat..
ari jumaat aritu, aku & en somi coti sama2...sibuk pulak kawan2 en somi ni nak datang makan kat umah...bukan aku masak tapi diorg tapau je...aku da penat mengemas masa ni...kira kemas skit le umah aku cos amoi x nampak aku simpan mainan & kalau ada org lelaki ni dia x bole bergerak...keras gitu...emm bila penyakit yg satu ni nak ilang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan