Selasa, 19 Januari 2010

aku yg x sihat

smalam aku & en somi mc same2...aku demam tapi x le steruk arini..arini pas gelak2 skit baru rasa lega skit..kalau x ngan mengantuk & mualnya...aku x nak muntah kat opis...en somi pulak sakit perut..rasanya apa kami sume makan sama je...x tau nape en somi bole sakit..masa malam ahad tu en somi bole tanya.."entah2 ayang2 nak bersalin kot, abang yg yg sakit perut ni"...aku pun ada terfikir gak...tapi x kot...kalau bole aku nak bersopping ngan token tesco dulu sbelum branak..ha ha bole x?

bestkan kalau kita nak bersalin, somi pun sakit sama...tapi bila tengok en somi sakit camtu, rasa x sampai ati pulak...kita pompuan da biasa sakit perut..sakit senggugut, sakit bersalin...tapi lelaki jarang sakit perut...bila sakit x tau nak describe camne...merisaukan betul...

pagi smalam kejut amoi nak mandikan cos mak bapak dia nak g mintak mc nih...lame tul nak kejut...takut gak aku kok le pensan ke amoi ni cos x tergerak langsung..mata x kedip2 cam nyenyak sangat..last2 aku kata jom la main gelongsor kat klinik...trus dia bangun..abah..abah..emmm "abah mandi"...amboi, kiranya sbelum tu lakonan semata ye...da pandai wat2 titon nyenyak nih...tertipu aku...

kat klinik mmg ada mende2 tu...pastu sambung kat giant pulak..giant ni yg bestnya mainan keta/kapal terbang yg biasanya masuk token tu pastu kua lagu & gerak2, kat sini x yah masuk duit...tekan jer start...tapi amoi takut..elok le kalau x sure meraung x nak balik...

malam smalam amoi tengok video dia masa kecik...mula2 dia kata adik...tapi lame2 muka da pelik..he he...aku confirm dia penin..berkerut2 muka...

amoi pun da pandai bawak motor pas sbulan stengah beli...ada skit langgar dinding & krusi tu...tegak je bawak motor..pagi ni aku tanya en somi, nanti masa pantang nak bawak balik motor x? en somi=tengok la..senyum..? aku=eh bukan abang la, ni motor amoi...en somi=oo amoi ke?...amboi pantang aku ungkit ye...

2 ulasan:

  1. Heheheh....len kali mention kan name moto.... nanti salah sangka plak.....

    P/s:hehehe....ade niat nak ride semula mase mem balik kampung berpantang....wakakakaka

    BalasPadam
  2. amoi mana ada nama motor...tapi mmg da agak langkah tu akan jd panjang nanti..

    BalasPadam