Khamis, 4 Februari 2010

gamba potong kek amoi

da lebih sbulan pun gambo ni...akibat malas tahap gaban nak upload gambo...



ni sparuh dr anak buah aku yg da besar panjang..bole la nak suruh tolong2 masa kenduri..gambar di snap oleh en somi yg baru pas pulih dari trauma keramain & kenakalan anak buah aku..x nakal mana pun cuma da ramai2 ni penin skit...tapi aku suka sangat masa ni...yela asik tengok umah org len meriah kan...amoi pun suka tapi prasaan takut kat pak sedara tu mmg susah nak ilang...kejap2 transform jadi patung cendana..amoi2x


ni kek b'day yg di beli oleh maksu amoi...di sebabkan aku mem free hair, so gambo ni je la yg ada..seksi pulak nampak perut amoi...b'day aku ke amoi ye?






ni kek yg kami beli...amoi ni susah betul le nak suh potong kek..



chocolate indulgence...ibu & abah dia yg suka sbenarnya...tapi bila da ramai2 tuh kejap da licin...yg penting sume rasa...

apa pun skang amoi da 2 taun sbulan 1/2...kejap da besar...aritu masa checkup bukan main suka mengusik sorang baby girl...penat aku mengawal & sib baik amoi bukan jenis tangan cepat naik tapi budak2 kena slalu perati jugak...harap2 amoi sayang & jaga adik dia baik2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan