Khamis, 4 Februari 2010

r u ready?

skang aku da 38 weeks tapi dr jamil kata aku 37 weeks..entah lah tapi kita ikutle kata dr yg pakar ni....sari dua ni mmg mengeras aje bigger dot ni...pinggang x sakit tapi punggung sakit...seingat aku kalau nak bersalin sakit pinggang kan..x pe la mungkin bigger dot lum ready...



ni yg aku beli masa dapat gaji bulan 11 aritu...dgn niat sepenuh hati aku nak breastfeed bigger dot at least 6 month...kalau boleh until 2 yrs...masa amoi nape tah hati macam x terbukak sepenuhnya nak breastfeed..mungkin pengalaman kurang & rasa nak explore pun kurang...then aku jeles tul bila certain kawan2 breastfeed lebih staun...xpe..harap2 tekad aku ni di berkati Allah..


see kat kepala dia nih...da nak dapat adik baru nak pakai..aku rasa sure masa adik pakai amoi akan amek pakai kat kepala dia...baru je aku basuh ni...cermin keta yg berbintik2 hasil kreativiti en somi..ha ha x basuh sbenarnya...asik pakai renger biru tu, si silver ni pun ter parking aje la kat umah...lama x pakai ada semput skit...tapi jimat bila mileage kurang gerak..sbelum nih kejap2 kena servis..fuhh duit-duit



sbelum di basuh, kena rasmi ngan amoi nih...si adik punyer..ni pun x tau le kena tarik kat amoi ke tak kalau pakai kat adik..moncong mahal nih...

skang kalau berjalan msti nak pegang tangan aku..kalau x, nangis le dia...kuat merajuk pulak...kalau wat prangai tu aku kata x mo kawan...mula le berair mata sambil tarik tangan aku..kalau x pujuk, menangis sayu le dia..lama pulak nak pujuk...alahai anak en wan ni... kadang2 rasa cam kesian pulak nak bahagikan kasih tapi dah di kurniakan rezeki kita seharusnya bersyukur..amoi pun da nak mula berkawan..tapi di sebabkan anak2 kat kejiranan ni ramai yg da besar2, so dia tengok ajela org len main...x lama lg amoi dapat kawan ye...kawan ngan adik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan