Jumaat, 14 Mei 2010

bukti nyata-jiran apa tah nak nak gelar ni

pagi2 aku da menyirap ngan jiran anak dara x kawen nih...bukak pintu pagar aku nampak mende nih...ade ke patut...aku bebel2 kat en somi..en somi kata betul ke dia punyer..tah2 anjing gonggong...x da mananya anjing gonggong...anjing mesti robek kat tempat mana sampah tu ada kan...memang x da otak betul la..ni bukan kali pertama...ikut suke nak buang sampah kat mana..yg pasti depan umah kami jugak feberet dia...apa ko hingat ni tempat sampah ke? kami ni tukang sapu sampah ke? aku marah nih..perangai manusia x bertamadun...da makan kenyang pastu ikut suka nak buang kat mana yer!! pi la buang kat kawasan umah kau bodoh!!!!




petang nih kalau ada lagi mmg aku campak sampah ni dlm kawasan umah ko tuh...en somi da bagi notis tadi..en somi pun menyirap jugak...sabar kami ada had jugak..slama ni kami x penah buang apa pun kat depan umah ko, tapi korang nih yg x tau guna tong sampah...nak aku ajar macam budak tadika ke? budak tadika lagi pandai dari korang tau..lg sopan dari korang nih..eee marah tullll le...pindah le dari taman ni cepat2...lagi lame lagi sakit ati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan