Selasa, 15 Jun 2010

mandi

topik ari ni adalah saya adalah bekas mandian ...saya di letak di atas rak di shopping complex jaya jusco. suatu hari seorang perempuan mengandung telah membelek2 saya (walaupun saya da banyak kali kena belek tapi pompuan ni cute--ha ha) & seraya berkata "bang ada diskaun la, boleh la amek.." oo..nak beli aku tunggu diskaun ye..
aku telah di bawa pulang & x lama selepas itu aku telah berkhidmat kepada tuan kecik seperti di bawah & di bawah ini...tapi nampak gaya aku seperti tidak dapat memuat kan badan tuan kecik kedua...kerana tuan kecik kedua agak panjang & ganas...
buat pengetahuan semua, aku masih lagi berkhidmat kepada tuan kecik kedua...tuan ku kata, khidmat aku akan digunakan selagi aku tidak mengalami kecederaan parah...ha ha pakai sampai mati okehh
raid da pandai duduk??? he he no no no...ini amoi...masa ni da tau sronok nak main air


yg ni baru raid...tengok..panjang kan...aku kena berhati2, takut terhantuk kepala...bukan bole dok diam nih...


tegaknya pale hero tomei ni...serius nya muka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan