Selasa, 8 Jun 2010

tomei da pandai meniarap

tengok...masa nak snap tetiba ada je si amoi ni...tomei ni da pandai meniarap...sampai tido pun malam pun meniarap...terpaksala aku tido betul2 sbelah tomei ni...bukan ape, takut x larat angkat pale je dia nih...okeys, x lame lagi kije aku da tambah satu part lagi...kena lebih perati kat tomei





amboi posing yer...masa da masuk keta, amoi main tingkap..tiba2 tersepit...terkejut aku...kecian kat amoi...bertanda 2 jari..nasib baik x kena kuku...petang tu demam pulak..cepat2 mandikan & bagi ubat..alhamdulillah suhu turun...cuma batuk nya masih kuat...mana taknya, bukak peti ais nak air juk...



tomei wat pe tu?...tangan x lepas nak angkat badan..buat masa skang ni aku malas nak jalan naik keta lama2..si tomei x bape suka...asik ngamuk je...x slesa kot...kalau kat umah senang, jadual tido dia x kacau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan