Jumaat, 4 Jun 2010

tomei-tomeiku

hai tawan2...aku baru abes peksa tende...penat toksah kata..6 ari bekerja baru abes buat...& arini baru aku dapat duduk ngan selesa kat tempat aku nih...

ni sume gambo masa balik kg minggu lepas




tengok ini amoi...feberet landing skang...mula2 suka buat kat aku masa aku dok sibuk ngan si raid..terkini mangsanya en somi le...bestkan, ruang lagi besar dari ibukan..!!



emmm...macam paham je

skang tengok pelbagai aksi my little boy pulak


























ala...tomei-tomei....leher da makin kuat...kalau pegang tu asik nak berdiri je..duduk x mo sangat..pastu kalau di dirikan, pale tu pandang kiri kanan..kiri kanan...x benti..penin pulak aku...bila masa cuti, susah betul nak bagi susu botol...nak jugak breastfeed...soo aku cuba sedaya upaya x miss makan spy susu aku dapat kenyangkan mudak tomei ini..alhamdulillah, jarang aku buat susu waktu malam...sooo duit susu masih bole jimat...
td g uo jap beli adiah wat spupu(anak pakcik), esok ari kawennya...tapi di sebabkan aku x rapat & namanya pun aku lupe(errr x penah sebut) hish teruk tul kan...he he...main pilih ajela..kakak2 aku da sah2 bagi duit nyer....coti ni aku nak brehat..bole x en somi? eke ke...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan