Jumaat, 23 Julai 2010

berniaga

aku penat!!! bak kata im aku jugak kuli ha ha...

skang ni tengah nak belajar berniaga kecik2...mula2 nak beli stok aku x tido malam..asik fikir ada ke org nak beli? aku ni skang da le mengeram kat tempat je..tu yg kuar hero tomei..da beli stok pun x tido malam tau..he he..alhamdulillah...stok tu ada yg beli...terima kasih kat tawan2 yg membeli & promote..aku sayang korang...nanti beli lagi he he...

tujuannya cuma satu...hanya nak tambah pendapatan...dari hari2 stress pasal rm...baik kita buat sesuatu...

pada pembaca blog, aku berniaga pakaian kanak2 dari kecik ke saiz 5 tahun...bole ode nanti aku carikkan kalau ada ye...jenama yg ada biasanya gap & busha..dari beli kat online, baik beli kat aku kan..kan..jimat wang pos & rege pun murah je...

designnya rasanya susah nak carik kat pasaraya...pada yang nak kelainan bole la cuba beli...nak jual secara online belum lagi...skang cuma direct selling...muah ha ha...ok jap g nak bekerja keras balik...

1 ulasan: