Rabu, 7 Julai 2010

cerita tomei2 ku

lama nya pulak rasanya aku x menghapdet ape2...contest aritu x dapat la...en somi & amoi x dpat memukau tuan punya contest kot..he he..tahniah mama amana...ish jeles pulak, banyak tul menang...tapi da aku ni malas nak godek2, hatiku redha ..hehe...(padahal baru pestime)





tomei2 tengah bergurau senda...hero tomei ni x mesra camera la..susah nak snap gambo tengah ketawa..tengok da serius balik...



amoi ni skang tatoon je..alamak lamenya da x bukak briter...



amoi & motornya...kalau sempat mmg tiap ptg amoi akan bawak motor ni...badan amoi yg x baper berat tu kira ok la...x semput motor ni...hero tomei skang dlm proses learning yer..hero la katakan...en somi ada bg cadangan nak wat pintu antara dapur & hall..cos amoi suke sangat mnolak kusi & mengemaskini barang2 dalam kc aku ni...fuhh tension sungguh!...tapi kalau buat pintu ni gelap pulak pandangan mata aku ni...tapikan dalm masa x sampai staun, aku akan double tension kan..ohh hero tomeiku, jadi anak yg baik yer sayang..:)

perkembangan amoi skang-meragam aje...adoi penat...aku x cukup tido ni...kalau mlm2 suke nangis, aku pujuk..adela 2 ke 3x bangun nak pujuk

hero tomei pulak akan berak sekitar 2 ke 5 pagi..nape anak bujang aku berak pagi? agaknya minum susu badan belah malam ke? ok skali lagi aku wajib bangun utk basuh berak hero tomei ni...en somi? emmm toksahla harap, tenang je aku tengok mukenya...

hero tomei skang da bole mengengsot wat pusingan 360...aritu waktu pagi sblm g kije, aku kat bilik blakang tgh gosok tudung, senyap je hero tomei ni...ropernya dia da terlentang kat tikar buluh! ohhh anakku..jauh jugak bergerak ni...kena tambah tilam/toto lagi ni..

smalam paling x dpat lupe..amoi jatuh sofa...maafkan ibu ye sayang...ibu janji akan cuba sedaya upaya supaya x cuai lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan