Selasa, 20 Julai 2010

emo

lame pulak rasanya x bercerita...arini aku rasa makin x sihat pulak...aku rasa puncanya adalah reno opis pastu kena ikut tangga nak g toilet & naik lif...wahai pengurus bangunan! korang tau x udara kat tangga tu hampir skit lagi jadik racun...owang laki ni mmg x de tempat len nak merokok..benti la wei! da le mc aku tinggai bape ari jek..bila nak siap tah...langsung x nampak apapun...hu hu kalau aku x sihat, sian kat hero tomei..kurang kasih sayang..muah ha ha

senario buang bayi makin menjadik2 kan...kalau ada berita & tunjuk gambo skali, aku da tak sanggup nak tengok...kenapa sanggup manusia macam ni hidup! da le wat dosa pastu tambah dosa lagi...mmg amat2 tersentuh cos aku seolah terbayang susuk tubuh hero tomei yg comel tu seolah x ada harga...x ada belas...x ada sayang..yang ada cuma sifat kejam! hei!! korang tau tak yg ko buang, bunuh tu manusia jugak...aku benci org macam ni...jangan la ada keturunan aku yg macam ni...aku ibu & aku sedih...takkan 9bln mengandung x ada perasaan sayang kat anak? setiap anak yg lahir adalah anak yg kuat...kalau x kuat, sudah pasti Allah da amek balik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan