Isnin, 9 Ogos 2010

"Contest "Saya Sayang Adik" anjuran Mama Ilah Fazilah"



contest ni amek dari mama amana...gambo berdua x banyak..penat gak nak godek2 gambo...xpe amek yg ni je la




ok...ni dia...gambo ari ahad, masa en somi g kije...
kakak-nur alisya mohammed rizwan 2thn 7bln
adik-muhammad raid mohammed rizwan sminggu lagi genap 6 bln
kakak rela di tarik rambut asal adik bahagia..he he...si adik x kan lepas kalau dapat pegang something...contohnya rambut ni ha...sian kakak, dah le rambut tu x banyak...
skang kakak dah pandai buai adik kalau nangis, tepuk adik pelan2, cium adik cam ibu & abah buat...peluk adik pelan2...bagi adik makan ngan sudu cam ibu buat...oppss jangan ye kakak..! & suka kejut adik kalau da masuk bilik nak tido malam...adoi penat ibu nak layan 2 moncet ni...
adik pun skang tengah blaja perangai kakak ni...kakak main beskal ke, motor ke, bola ke @ nangis sambil guling2...sume adik tengok dengan tekun ye...
ok tawan2 kok nak join klick kat bawah yer..

1 ulasan:

  1. suka tgk pic mereka... sory ari tu dah terjah tp xleh nak coment... ada problem dgn lappy.. arini dtg terjah balik nak tinggalkan jejak gak...

    BalasPadam