Khamis, 12 Ogos 2010

moncet & biarkan aku begini!

ni gambo masa en somi kije aritu...bukan en somi je sorang kije, ini amoi pun banyakkkk kije jugak...abes gambo2 & cd2 di kluarkan...main la dulu...malas aku nak marah2 ni...



nampak gambo kawin tukan...muka abah kenal, part tunjuk muka aku, dia senyap jer..ait emmm sah2 x kenal...ibu cantik kan....muah ha ha...masuk bakul angkat sdiri...sama gak kalau tunjuk gambo kecik2 amoi tu...adik!...adik? ni baby la...x adik!..da muka kecik2 budak moncet ni dekat2 sama...suka ati la amoi nak kata apa..



hero tomei ni biasala...tido jer...mesti tido ikut time...kalau x mengamuk nanti aku yg x tahan...



pas bangun tido...ni le aktiviti...amoi & hero tomei...hero tomei mmg suka gelak ngan amoi...tapi bila snap x dapat gambo gelak tu...serius lagi...




pas main2 ni, amoi golek2 zzzzz...yg adiknya tido kejap je sebab da tido lame sbelum tu...emm rindu kat budak moncet ni...


di sebabkan dekat staun x pose...smalam aku cam nak pengsan...perut masuk angin...pas tidokan hero tomei dlm kul 830..en somi pun da g trawih, aku pun boom...hu hu sian amoi...amoi kejut aku suh bukak tali kabinet tv...apalagi nak mengisai le kije dia...en somi balik, dengar x dengar la bebelannya...hmmm penat...harap2 arini ok...

pagi ni dengar lagu kumpulan hijjaz..tajuk x tau tapi banyak sebut rindu...suddenly aku tingat kat arwah inah...yes i am very-very miss u...

aku da x kata apa2 pun pasal masalah dulu...tapi kenapa nampak macam aku pulak yg salah? sudah maaf tapi kalau aku masih x lupa nak buat macam mana? nak aku pura2 ke tapi dlm hati sebaliknya? biarkan masa yg tentukan...yg penting banyak mende len aku nak fikir..aku cuma org kampung yg masih berfikiran kurang terbuka...

1 ulasan:

  1. Biau je org yg mcm tu......biasele,gamai yg backup so dia ingat dia kuat.....xpe xpe...biau kan aje.....byk lg bende nak difikirkan dr masalah si melukut di tepi gantang tu......

    BalasPadam