Selasa, 12 Oktober 2010

bersalin

bersalin ceaser @ normal, keduanya dah aku rasa...

masa amoi bersalin secara ceacer terkejut..he he..yelah awalnya macam bole normal tapi tetiba kena cara ni jugak nak selamat kan bb dari lemas...kira nasib baik jugak bukaan baru 3 cm...ada yg da sampai 6 cm ke atas lgi hampa kan..dari segi penjagaannya, x la seksa sangat...of cos anak sorang, ku tatang bagai minyak yg penuh...

masa hero tomei pulak, secara normal...doaku termakbul cos if ceaser, next time pun sama gak kan... sakit tok sah cakap la...tapi kluar je bb, sakit otomatik ilang...bestkan...tapi sebab vakum, luka epi tu besar skit dr biasa & ari ke 10 baru aku rasa x sakit kat bawah...

aku suka baca pengalaman org bersalin..macam2 citer...tapi dari segi pengalaman aku...kalau masa pegnen teruk, bersalin di permudahkan @ anak x banyak ragam..tapi ada jugak yg sebaliknya kan..

emm utk yg ke-3 ni...lame masa aku bole fikir lagikan...hope so not now

Tiada ulasan:

Catat Ulasan