Selasa, 12 Oktober 2010

bunjut2 da ilang

smalam kepala hero tomei tumbuh merah yg bunjut2 cam bisul...tapi x macam bisul pun ia..pegi la klinik kita...alamak dr ganu ni pulak...kekadang aku tanya len, dr ni jawab len..dah tu pelan benor soranya..alahai dr...

katanya pada hero tomei=ni macam kena gigit serangga..aku tanya adakah sebab aku bg makan ikan jaket jadik alergik kat dia...jawab dr= tak..bole bagi makan ikan..tapi aku rasa sebab ikan kot...ikan tu kan gatal..aritu bagi biskut rusk pun muka hero tomei merah & merebak ke mata...nasib baik sejam je, pastu ilang...pagi ni bunjut2 da ilang...alhamdulillah..maknanya hero tomei x bole makan sebarangan...& sbenar nya aku x bagi pun ubat klinik tuh...

bln lepas aku peod cepat, bulan ni lum ada tanda pulak...siap tanya en somi..betul abang dot dot...betul yang!...agak lega..tapi akan lagi lega pas peod..hu hu...

hero tomei mmg manja...x bole nampak kelibat & sora ku...w/pun en somi da dukung nak jugak aku yg dukung...eit ibu nak hero tomei jadik ketua tau...nanti da besau skit x mo manja2 nih---heh heh bolehkah aku train dia? padahal aku yg akan manjakan..peluk cium cam amoi...walau amoi x mo cium aku tapi sbenarnya amat manja jugak...pagi2 x nampak sape2, jerit paggil aku...kalau x dukung adik, nak suh dukung dia...dok atas peha aku kat sebelah adik...

smalam x sempat nak sapu & mop...smalam jugak aku sibuk bg hero tomei makan, en somi suap mee goreng kat amoi..hmmm beshnya ari2 camni kan...hero tomei cepat la besar bole kawan ngan kakak ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan