Isnin, 11 Oktober 2010

mengembang


minggu lepas punyer...alamak gumuknya aku....
tanya en somi sambil tunjuk pas kunin ni...same x?...
en somi= x! skang da tembam...
aku=hiii sabo aje la...gambo kat pas kunin tu masa 2006 punyer...4 taun kan mestila ada perubahan...(kaber-kaber)
tadi pun aku dok bersuluh kat cermin toilet...tummy ni macam pegnen 4 bln....hish x le jadi ni..
time aku malas nak makan, time nilah en somi kata tghari makan kue la, ruti la...so malam da lapar balik...aku pulak berselera aje...ngee
tengok gambo BCL...wahh terer ahhh...pakai baju seksi x do longan ngan sliper je x do stokin...kalau aku mungkin nak bentan da kot...baca pulak ruangan komen pembaca..ada sorang la pembaca tuh berlagak pantang cara kampung ni menyusahkan..dia hari ke-3 da kuar jlan2..ek eleh....x pe ko tunggu branak skali lagi je, msti badan da nampak kesan...aku ni yg pantang x braper ketat pun ada trase kesan skit2...
balik ni aku nak:-
# basuh baju (mesin basuh)
# buat bubur hero tomei
# sapu & mop lantai (kalau sempat)
basuh pinggan & buang sampah-tender kat en somi...
skang penat nak cakap ngan amoi..sudah pandai tanya macam2...
hero tomei pulak da pandai duduk sdiri...lagi kena lebih perati, takut terbaring ke belakang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan