Jumaat, 12 November 2010

uoa beb!

tadi gi uoa anta barang...pokok aku da kat sane...he he org jumpa pokok sblm tuan umah datang..
ok gak tempat duduk aku...alhamdulillah...kat sini seawal 3 taun (stlh berjawatan ini), adela aku merasa sepintu tingkap...adela sekaki lebih utk tengok kat luar...nak ilang penat mate...pastu bila pindah kat atas ni...dok kat tengah2 pulak...gelap pandangan trus zzzzz jer...penat kan ngadap pc...heh heh...& skang boleh kata dinding la, adala cermin..cerah bijik mata nanti...yg penting aku nak bawak my moncet & en somi teman aku buat ot...bole bang?...ermmm bole ke aku buat kije ni?...

kat sane lengkap ngan pantry, bilik smayang & ruang legar yg selesa...kat sini ok jugak cuma sume nya berkongsi...soo cuba ilangkan perasaan x suka..just toilet & xde cleaner..vakum la sendiri...

ok guys get ready our mental & body for full strenght next week yea...! go counter..go counter...

cian la moncet2 aku...balik kemas kaunter mesti mandi dulu...hama keturunan lebih 10 taun ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan