Isnin, 29 November 2010

x dapat pegi hari keluarga kerana amoiku demam

ber ia2 beli macam2 nak g hari kluarga kat sunway lagoon...siap mop satu umah...tapi x kesampaian coz amoi demam panas...cian anak ibu...dah lama x demam..seingat aku last demam masa bulan pose aritu...x tido aku di buatnya...dari 1.30 pagi sampai dekat kul 4 pg...hero tomei kalau uwaaa je aku bg susu badan jap then da kenyang, aku tido sbelah amoi...cian hero tomei tido sorang2...

tapi nak wat camne kan...suhu tinggi 38++ ...ubat x nak makan, tuala basah x mo...pupuk air je, tapi ngamuk jugak..jap2 aku check suhu...alhamdulillah agak kurang panas...sok nya..cam sihat je...tapi start petang tu demam skit...then bila check 39...alamak...cepat2 amek tuala basah & masuk ubat bontot...pas bg hero tomei makan, trus g klinik...amoi ok tapi tetap dedar...masa kat klinik amoi masih nak main2 glongsor ngan tuala lembab kat kepala...hero tomei? kalau senyap2 tu bole pulak menengur...satu klinik bole dengar...

dr ganu tu kata panas camni bole kena sawan...ni yg paling aku takut...aku x mo lalui lagi...berdoa sangat2 amoi & hero tomei di jauhkan...

& skang..sebab x dapat pegi hari kluarga, aku kena bayar harga tiket kat sunway lagoon tu...tapi atas sebab yg x dapat di terima...rasanya alasan anak demam amat munasabah tapi still nak bukti...da call klinik kita tapi cam susah je nak dapat pengesahan...jap g nak call balik...cuma agak sedih kan...x kan aku nak tipu benda2 macam ni...

1 ulasan:

  1. semoga hero n amoi kembali ceria..saje nak tanya, romper utk budak 4@5 tahun ada x? klu ada g tau yer..tq

    BalasPadam