Rabu, 29 Disember 2010

laporan akhir tahun..kot

lame da x menulis rasanya...hui bz...

minggu lepas
isnin-amek surat gl medical check-up kat undp
selasa-amoi demam, ptg aku pulak demam (kena ujan kat hari isnin)
rabu-mc, demam...melepet...moncet? taska je...
khamis-still x ok tapi datang opis gak (risau cos x buat medical check up lagi)
jumaat-medical check up kat tawakal & kedutaan jepun...tutup pukul 12thgr...11.55 kt post guard...ooo berlari2 ok cari kaunter...pastu org tu tanya surat opis..surat opis? nape x de org remind pasal ni? nasib baik still bole proses tapi kena anta surat tu ari isnin...so partner aku volunteer tapi sblm tu aku kena siasat mana, ape kebendanya surat opis...laa ropernya mintak kat admin je...

isnin-el, hero tomei demam
selasa-tetiba pulak jaga helpdesk...ok sabar ye..soalan kadang2 menguji kesabaran..da le x putus2 ring ring ni!(partner aku angkat tepon x?...oppps)
balik umah, hero tomei demam lagi...klinik lagi...malam demam lagi...adoiii...aku rasa takut sebenarnya...x kisahla tdo x cukup tu...sari dua jadik biasa kan...dr kata pasni kalau demam dia akan bg surat refer g hospital ...

hari ni...still tunggu call dari taska ....tadi tanya, hero tomei x demam, leka main2...

aku amat2 berdoa, minta2 anak2 ku sihat, en somi yg bakal menjaga anak2ku sorang2-sihat...mak ngan abah yg bakal datang kajang ni-sihat...x lupe mak mentuaku-sihat...mana tau nak datang lama kat sini kan...jg moncet2 ni..he he...

harap2 ini dugaan sebelum pergi ke negara matahari terbit...harap2 masa aku kat sana, moncet2 x de apa2....ok, nak nangis pulak...

ramai yg kerut dahi bila dengar jawapan aku yg ini .."anak2 somi yg jaga"...heh heh...bolekan en somi, insyaallah...aritu aku g kuala kubu bole..tapi satu mlm je jg sorang..pastu mentua ngan adik ipar aku datang

2 ulasan:

  1. lama ke japang? takpe2..mesti boleh punye babahnya jaga tu..hehehe

    BalasPadam
  2. ade la dlm 16 ari...abahnye tgh risau....

    BalasPadam