Sabtu, 15 Januari 2011

shinjuku ...adoi beku lagik

pagi td masak nasik & makan siap2 cos nk kua g shinjuku...ade bazar & temple...ramai org..waktu pegi cam x bape ramai & kurang sejuk...en fairus yg bawak...tapikan yg banyak soping adela dia ok...pastu terpisah pulak ngan dia...xde mane jumpa nyer cos on the way jalan kat temple tu makin ramai org...

aku blanja dlm 5000 yen kat sini..payung yg kak ida cakap tu paling murah 500 yen..aku dah pun beli...biasa jual dlm 525 yen...hari ni cam ade less skit...pastu da rasa pale start sakit..agak nya darah lambat jalan sebab sejuk kot..ho ho suke aku je teori ni...kita org pun balik...main naik je ketapi kat stesen..sebab susah sangat nak jumpa huruf rumi & english...bila da naik tu rasa cam salah je, then turun tengok stesen apa yg paling dekat stesen kita senju... try & error ni..alhamdulillah betul...itula len kali kalau kuar ni kena ingat betul2 @ buat nota..ni x sibuk bergossip je masa pegi tu..hu hu..pastu x sabar nak sampai bilik cos da nak beku rasanya

dlm kul 8 kluar balik..jln2 sekitar OATS ni nk cari pemanas macam kluarkan toksik tu..tapi ia adela warmer body..bhs isyarat aku ngan budak kedai tu..3 jenis warmer.yg kecik kat poket, yg besar skit kat pinggang, yg besar skit lagi ..tah blakang badan kot..interpretor yg bg tips ni..aku beli yg kat pinggang..tapi letak kat poket pun bole...sbenarnya kat sini ade barang yg murah skit dari bazar..jumpa kedai 100 yen..jumpa market..aku beli sawi & pisang..98+98 yen..ok kan..burhan beli gula cos dia ade kopi..nanti kalau beras da abes bole beli kat sini...nak gak cube nasik jepun ni...bole buat bubur hero tomei... nanti nk datang pas kelas cos kat sini sabtu kul 830 tu start tutup kedai, ahad pulak banyak kedai tutup..

besok nk gi akihabara...banyak electrical goods & bazar jugak..& en fairus ajak makan kat restoran pakistan..nyum nyum..sok x yah masak..harap2 ngan warmer ni aku dapat tahan lame skit la...bila g ngan bukan kaki soping cam aku, ni kesian pulak kan..kita pompuan ok je pasal soping..sian kan diaorg penat...

pasal kelas smalam, seharian blajar tm act jepun..bertahun aku nak faham tm act malaysia inikan pulak jepung punyer...tapi dapat la jugak ilmu...lebih kurang malaysia tapi lebih detail

td cal en somi...kat umah ramai org..kuarga belah en somi...tinga amoi ade bau busuk la...nape tah..harap2 pas g klinik x de pape... hero tomei pulak meragam skit..anak ibu, sabar ye..tolak arini tinggal 10 ari je lagi...menghitung hari jugak la dok sini..malam lama sangat...kalau balik awal xde ape nk buat..da masak, makan, tido...& badan aku pun menaik semula..he he ..ok, nanti aku citer kat akehabara pulak..gambo da msauk opis la upload..wayer bole x bawak pulak..okey bebeh..miss u all

1 ulasan: