Isnin, 7 Februari 2011

amoi montok pap abah..hah hah

en somi telah mem "nyah" kan angin dari badannya...

aku : baby! abah tut cuk...

amoi dgn bersungguh2 berlari dari hall ke dapur & memukul en somi sambil melompat...bayangkan spt ahli stunt..

amoi : ape ya abah...pap ..pap..

2x kena pok..en somi x puas ati..ha ha

aritu makan sea food kat kuala linggi, persatuan nelayan...wahhh ramai..untungnya kami sampai dlm 7.30 mlm masih banyak tempat kosong..ramai yg oder ikang besau2...pilih, timbang & nak masak ape...kami oder skit je tapi sejam nak tunggu...bila sampai sumo ee sojuk..emm ...en somi kata ni nk jadik cam malee classic ke?..opppss kang kene saman juta..juta..juta pulak aku ni...lauk okey tapi nak masak tu lame giler laa...en somi kata lain kali makan kat alai ajela...tapi en somi yg rekemen kan tempat ni...katanya okey..10 taun lepasnye ok..sabar ajela..

smalam aku meniarap...alahai amoi montok dok blakang aku sambil henjut2..nak patah pinggang den ni..datang pulak hero tomei yg skit masa lagi jadik montok (emm bantai le)..13 kg + 9 kg...mau patah ni...en somi sudah mintak lagi 2...errrr kalau ade rezeki, insyaallah..yg dua ni pun sakit badan, tido asik kena tendang..

3 ulasan:

  1. muka hero tomei kt gmbr blog akk ni merah2 ruam ke?
    alahai ciannn die..

    BalasPadam
  2. ha ah..ruam, kadang2 teruk jugak...x tau elergik ape...smpai skang kejap ade kejap x de..

    BalasPadam
  3. cian hero tomei..
    nanti lame2 hilang la tu..ruam susu kot kak

    BalasPadam