Isnin, 21 Februari 2011

maukan ketenangan

kenapa ye...? mulut ni...perangai ni...asik sakit kan ati org?..menci rasa cam ni...itu la..lama x bersihkan hati, jadik la camni...ya Allah ya Tuhanku...berilah aku ketenangan...jauhkanlah aku dari perbuatan yg tidak baik & berdosa...hindarkanlah kata2ku & perbuatanku ini dari terus menyakiti hati2 org yg ku sayang...amin...

buah hati ku...


















gambar masa following check up telinga amoi kat pantai mlaka...hero tomei x duduk diam..amoi pulak x bg budak lelaki main2 kat dlm ni...mane la blaja ni..dr pakar kata masih ade cecair kat dlm telinga dgn menggunakan teropong bukan kamera...errr korang caye x?...masa ni amoi x mo di masukkan kamera..so dr guna mende alah yg biasa kat klinik tu...
katanya...di advise masuk spital, operate skit nak masukkan tiub kat tinga amoi..tiub utk kuarkan cecair...& tiub tu kena 4 ke 5 bulan dok dlm tinga...kos dlm 3k...
persoalan aku ngan en somi...macam mana dr ni pasti sangat sebab cecair tu kat dlm tinga..yg nanah dulu da kuar dari dlm tinga, so boleh la nampak kan...ishh susahnya nk caye...
x pela...harap2 amoi ok...slama ni dia x nangis sebab sakit tinga...harap2 dapat recover...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan