Rabu, 2 Mac 2011

celebration....

febuari...banyak peristiwa sepanjang hidup bersama ngan en somi

15/2-kelahiran hero tomei
17/2-hari pernikahan
28/2-hari tue en somi..he he

oleh kerana terpisah sementara krn ke negara otromen (aritu)...& jugak nk g tengok pakcik razimi kawen...aku ngan en somi decide nk bercuti..2 ari satu malam pun ok la...

lokasi ke kuantan...mula2 g umah pakcik razimi..akhirnya kawen jugak...sbenarnya dulu masa aku ngan en somi bercinta, dia pun bercinta jugak...tah mana silapnya budak tu x mo pulak...nk pilih duda @ x boyfriend dia...masa tu lagu kenangan terindah tengah pamos mmg kena kat dia la...x bergmbo pun kat umah dia..amoi bole pulak berak kat umah org kawen ni...soo kena la gerak g petronas je...

pastu gerak cari port nk bersantai2...trus g black stone...di sebabkan harga bkn ujung minggu bole la amek bilik yg selesa...



dari depan...untung jugak amek bilik ni..banyak tingkap...



ni belah blakang..ada kerusi leh duduk2...tapi kebanyakan bilik kat sini mmg ade kusi camni..siap beli pelampung tu nak mandi manda...



ni kolam...hanya utk kami..he he..mane ade org sangat kalau ari kerja kan...yg ramai ari coti je...



ni la master bed room..ade aircond



ni second bedroom..di sebabkan takut moncet jatuh katil, tilam tu amek yg master bedroom nye...kat sini di letak tv..ade kipas je tapi sejuk sebab bukak aircond kat bilik satu lagi..


isnin pagi
hero tomei yg x mo duduk ...mau dukung je...


amoi yg baru bangun...sambil jerit tunjuk


tunjuk yg ni.."nak mandi tulam...nak mandi tulam"...da namanya budak kan..kejap lagi ye kita mandi...sejuk ni..



"nak mandi tulam"...



jalan2 kat pantai...banyak ketam kecik2 kat sini....



hero tomei yg nak turun kat pasir...



amoi takut ketam..agaknya nampak macam ulat kut



yg ni da abes mandi tulam...ngamuk2..minum nenen & zzzzzz
kul 12 kitaorg check out...nak g teluk chempedak pulak


en somi beli kipas utk amoi spy amoi x mintak yg lagi mahal...he he ok la...



x mo lepas kan kipas tu...sebab x mo bg kat adik...haiii sabar ajela amoi ni...



jangan harap dapat amek gambo yg ok...



brebut kipas....



amoi takut meniti kat jambatan...ikut sape la ni ye en somi...



pose kat dlm kereta...nak balik kajang sudah



inila aktiviti budak berdua ni...berkemas + berkemas...jom balik....sampai mrr2 en somi bermuka tension semula...jamssssss...
da lame x bawak bercuti...alhamdulillah di permudahkan segalanya...en somi jum mandi tulam lagik...he he

2 ulasan:

  1. amoi dah mule jeles ngn hero tomei :)
    hehe

    BalasPadam
  2. same2 naik kaki tangan ni...penin pale

    BalasPadam