Rabu, 9 Mac 2011

kepercayaan jgn di khianati nanti menyesal

dengar riuh pagi era...segmen merisik khabar...criternya mengenai seorg isteri yg ada affair dgn org lain & si suami tau...& si istri tlh menyesal...alasan si istri, suami amat mengongkong..nak kuar jumpa kawan2 pun x boleh...si istri stress..& carik jln mudah walhal masa tu dia masih bahagia...

aku nk bgtau life aku...smenjak kawen, kengkawan aku hanya di opis...start 5-15 hidup & masa aku cuma utk family....balik umah nak hebohkan anak2, umah nak kemas, baju nak basuh, pinggan nak susun, anak nak makan, somi nak minum...kalau nak listkan satu2 mmg panjang giler entry ni nanti...memang penat tapi, aku amat2 sangat2 bersyukur sebab aku bahagia...walaupun mmg kadang2 ada masa mood x baik, penat xde org tolong, anak2 buat prangai...tapi masalah tu insyaallah stakat itu...tapi kalau kepercayaan di khianati...mmg susah nak datangkan balik kepercayaan yg hilang...

tapi si istri tadi da insaf...aku doakan yg terbaik utknya...org yg ada disebelah kita masa susah adalah keluarga...amat jarang kawan yg menolong sebab mereka pun ade tanggungjawab lain jugak...

p/s utk en somi...balik ni nak tuntut janji...sblm g mitin amway tolon sidai baju ye....heh heh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan