Jumaat, 15 April 2011

sakit gg...moncet2 ku

smalam satu ari sakit gg yg kaw2 punyer...balik tu en somi beli ubat sakit gg..ngantuk jadinya..makan pil kalsium & tampal 2 koyok..he he amoi pelik tengok aku..tangn pulak asik nk merasa koyok aku..kalau lemah lembut x pe gak..cam kena tampa je rasa bila tiap kali dia usik part koyok tu..tanyale kat sape2..kalau sakit gigi pantang silap skit kan..
& pagi ni..alhamdulillah gg ok & bole la makan..& aku stil takut g klinik gg..ada yg syorkan klinik kat bangsar ni..nanti sure aku g..tapi x tau bile..he he...


ngeee...takotnya



gambar blurr tapi ni le hero tomeiku


smalam tengok en somi pimpin tangan amoi nk melintas jln..nampak amoi bukan bb gurl lagi..da besar anak cumel ibu ni...dah lama x listkan apa yg dia pandai buat..apa prangai baru...


amoi


-kat umah x pakai dryper/cd lg..pakai just masa tdo je..tapi kalau nk yak wajib pakai..nnti cam x leh yak..heh heh


-kat taska blaja abc, alif ba ta, lagu maher zain...yg part alhamdulillah je..tah lagu apa lg..aku cakap ngan en somi..lg 3 bulan baru kita tau biji butir apa yg dia nyanyi ni...pelat..aku rasa aku x pelat..ni msti en somi ni..ha ha


-pakai baju sdiri...tapi syaratnya baju dia pilih...kalau dok umah, hari2 pakai bj utk bjalan..mlm pun nk pakai suar jean paras lutut...emmm sabar ajela...


hero tomei


-bila kakak bukak suar nk kencing, dia pun sibuk nak bukak jugak..pantang ada org dlm toilet..nk mengekor sama...utak..utak = bukak..bukak(baju)


-tangan cepat..jgn dekat dgn apa2..kalau x tangan tu mencapai je kejenya...klu pakai dryper/cd kat sbelah kakak yg tdo..nescaya kakak akan nanges sbb rambut kena tarik..cian kakak..rmbut da le nipis...


-bila trsedar tdo & aku x de dlm bilik..dia ketuk pintu bilik cam nak roboh..tangan je kecik tapi kuat cam abah ni...


-part2 mengemas ni mmg turun temurun..jap2 kuar bekas2 plastik kat kc..jap2 kuar baju dr laci plastik tu...jap2 kua buku kat almari kecik..hmmm tlebih rajin dan aku da malas nk bebel...

1 ulasan:

  1. nmpknya amoi ni bila besar pandai melawa ni kak...maklum la kan pompuan..hikhik..raid ni pulak dah nampak lasak kan skg..kejap je bdk2 due ni dah besar...

    BalasPadam