Khamis, 19 Mei 2011

drama moncet

ini le cite moncet2 ni...tengok gambo ikut turutan yea



ptg yg ujan...amoi x mandi lagi...sibuk nk bergambo kat hp aku ni..



dua budak moncet yg cute...



da mula da...drama swasta ni...kakak yg jeles ngan adik..




pelakon utama da mula beraksi...




aksi wajib utk lengkapkan scene menangis hari2..selagi x dukung slagi tu camtu la...




x abes lagi nanges tu...tangan kiri masuk mulut




tangan kanan pulak...adesss hari2 ngadap hero yg nanges nk dukung manjang ni




ni amoi yg cumel...tapi rambut x mcm gegurl....kan elok senyum cam ni...


smalam amoi terlanggar beskal abah yg x abes pantang lg...aku ingat x de mende...yela dolu2 nya beskal jatuh x ada pun...yg ni ade retak sana sini pulak...ayat en somi yg klakar tapi x sanggup pulak nk tulis kat sini...sabarla...kita nk buat camne..anak2 tengah membesar ni macam2 dia nak buat...akalnya masih belum cukup....klu marah pun buat darah tinggi je kan da susah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan