Isnin, 27 Jun 2011

Dengan pursue amway amat mudah

malam smalam en somi mempunyai misi...da malam baru nak coci keta...bila tengok rim tayar tu berselirat dgn minyak..mula la dia amek pursue---dgn nama asalnya pursue disinfectant cleaner..kegunaan biasanya utk bersihkan kotoran dlm bilik air..da puas test kat bilik air, cuba pulak kat rim tayar ni atas tunjuk ajar kawan2 yg boleh di percayai..he he...jom tengok eksperiman en somi..






ni keadaan rim yg berminyak tu...telah di jirus dgn cermat dgn pursue




ok close up lagi...nampak kan ruper yg x cantik tu..
yg moncet dua org ni bukan main suke la dapat main2 kat luar...




jom selingan jap...ni amoi yg baru kena marah oleh en somi bila en somi tengah smangat berkobar2 nak mencuci tu... dia sibuk nk menyempit...




ala la la bucuk macam ibu merajuk ngan abah ye..da smangat ni mau pujuk sambil dukung..tolon..tolon...x larat ibu...




ni moncet kuasa dua nak dukung...hadoi, penin...baik aku dok luar tengok en somi yg tgh menyental kesan minyak tu...



tgh usaha keras nampaknya...tapi x de la lama sangat nk sental...masa ni tinggal satu rim tayar je...see kejap kan...




tara....kilat tuhhhh




ok close up lagi...kilat kan....x sia2 en somi menuntut ilmu...macam2 kegunaan pursue ni...sbenarnya ia ada dua jenis...satu untuk toliet bowl...satu lagi yg ni...ia berasal dari bahan organik...semua produk amway cecair yg aku guna stakat ni x menyebabkan alahan...bau pun serius, x de la busuk tapi agak menyenangkan...pursue ni di botolkan dlm 1 liter dgn harga rm 29.00...nampak mahal tapi utk empat tayar ni cuma guna x smpai stengah penutup botol sebab ia telah di cairkan dgn air..adakah anda tergoda..?he he apa salah nya kalau ia sbenarnya produk yg jimat & tahan lama & berkesan kan...serta pelbagai guna...jika berminat, sila tinggalkn jejak anda yerrr...


p/s en somi basuh rim tayar je smalam, bodi keta x mo basuh sebab umah jiran masih ada aktiviti reno...ape2 ajelah en somi oiii...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan