Isnin, 20 Jun 2011

mandi tulam edisi desa water park

en somi coti, aku pun sibuk nk coti...mmg kepingin nk main2 air ni...amoi pulak sibuk gak asik nk mandi tulam...bayangkn baju yg aku nk lipat segunung kat lantai, dr atas sofa tu lompat atas baju smbil jerit "ibu..ibu..tulam..."nasib baik blum lipat..



masa ni tgh tunggu en somi smayang jumaat..hero ni da x sabar nk bawak keta agaknya..dok pulas2 streng tu...



hmmm hero drama air mata...malas aku nk layan...



muka x puas ati bila x kena pujuk..




kan elok senyap sdiri...




ok..dok pulas stereng lagi...ni kawasan bandar tasek slatan...yg sbelah pintu masuk kem askar...pelik..sangat pelik...kat kl ni pun klu x smayang jumaat, xde la aku nmpak org lelaki berkeliaran sekitar masjid...kat sini cam x rasa bersalah langsung...ramai smpai x terkira...ada yg bawak motor, ada yg tunggu org, ada yg lepak2..semuanya masa org tgh smayang...padat sangat orgnya...masa sblm bertunang ngan en somi, en somi menyewa apartment kat sini...serius,,aku x berkenan...nasib baik dia pindah kat kramat au5..slesa skit...ehh pusing balik citer tadi..




amoi yg lena tido...cian panas--gambo la blurr




smpai dlm 2 lebih..trus carik port & masuk dlm air...anoi menjerit2...nk mandi tulam..asal kluar kolam nk g kolam lain je, mula la..nk mndi tulam...iye..kita main tempat lain jap..hadoii...




hero smpai kecut2...masa naik mkn naget & cekodok ngan hero..tetiba2 aku rasa panas part bird dia...ehhh..membese pulak hero ni...iyela badan basah, pastu ada angin...sejuk2 gitu..




beria2 nk main air smpai senget2...amoi mmg x kluar dr kolam...beli pelampung smata2 nk pegi sini...




amoi da tembam...baju mandi tu beli sebab nk pegi a famosa water world taun 2009..da 2 taun masih muat tapi seksi yuuu...hero ni nnti la aku beli kan baju dia...tunggu besar skit..tapikan kat sini kul 4.30 da kena naik...x puas la..len kali mungkin cuba tempat lain pulak...klu kat a famosa best sbb mainan banyak tapi pegi ari biasa kolam banyak daun...kat sini kolam ok sebab x baper besar kan...


smalam en somi rasa angin kat pelampung tiger amoi..."angin da kurang"..dan2 tu jugak amoi jerit.."tatak punyer..tatak punyer"...amboi da x bole nk usik reta dia ye..


sronoknya bercuti di waktu bkn puncak..x ramai & release tension...nk mandi tulam lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan