Isnin, 6 Jun 2011

noxxa bread maker amway..

en somi beli bulan 3..tapi aku start guna bln 5..harus cari ilmu dulu kan...tp sbenarnya x de tempat nak parking..trase kc aku ni kecik pulak..tapi sbenarnya masih banyak kawasan yg still lapang...camne aku nak susun klu moncet kuasa 2 itu hari2 bukak kc & kluarkan segala bende...hangin..hangin...

ehh, terkona pulak..ok la..first aku wat panggang ayam...tekan je broil..siap carik dlm kamus broil tu ape..bila set broil suhu auto 250...so set je masa...



kejap2 aku tengok...almaklumlah first time pakai..kang kot ade yg x kena kena banned ngan en somi pulak...emm masa ni klu nk stop pun bole..tara hal..



yg ni aktiviti sabtu lepas..wat pizza ikut resepi mat gebu...namenya pizza gebu...aku campak aje sume bahan tu dlm bread maker tu..pastu penguli lupa nak pasang..bole x?..adoi den makin pelupo..tapi senang je..kuis tepung & pasang penguli & set doh pizza...dekat sejam &..taraaaa...siap doh aku

sblm tu aku goreng sosej,stick ketam(bantai la namanya) & ayam dulu...

gelek & tekan skit doh tu & letak topping ape yg di sukai...



ini bukan pizza gebu..ini pizza garing...ok jugak x muak sebab dohnya jadik hampir cam biskut...aku buat nipis sebab first pizza yg kat bawah tu rasa manis..try nipis kan & letak chesdale yg di koyak2kan...mlm tu makan malam, pizza still ok & x lemau @ liat...nampak x menarik tp nice kat mulut aku yg x banyak songeh ni...




yg ni betul pizza gebu..letak mozarella cheese..x sabar nak rasa..bila da makan baru nk amek gambo...tapi kan cheese ni buat lalat datang...jgn tanya aku kenapa...di sebabkan doh yg agak tebal & lembut sangat..rasa manis & agak muak nak abeskan...len kali aku kena buat yg nipis skit spt di atas & beli plate khas utk pizza ni...alhamdulillah jadik walau slera en somi masih tekak pizza hut...skali skala buat sdiri mmg sronok tp yg mencabar bila hero tomei asik nak berdukung...




ini lebihan doh...sesaje nk cuba buat ruti ..tapi yg x menjadik pulak...trase yis da mula masam sbb doh ni terbiar lama...


pasni nk cuba buat ruti pulak...aritu aku ingat nk mintak resepi kawan en somi yg pegi demo bread maker kat rumah up line...tapi suh dtg umah dia pulak...hmmm klu anak2 aku ni da sekolah x pe la jugak...maaf la aku x bole concentrate bila ada anak2, pegi pulak umah org...xpe blog banyak...ni sume aku study kat blog je...yg lame tu nk carik ape itu shortening, gula kastor(rupenya gula halus...chess!) nk carik yis kat market(kecik nau)...


noxxa bread maker ni multi function itula sebab ia mahal dari jenama lain...bole panggang, buat ruti+pizza+kek, panaskn makanan..klu ade yg minat & jenis2 x bape reti masak cam aku ni,bole la tinggalkan jejak anda di sini @ call trus...ada masa brg2 ni promotion, cth byr ansur tanpa faedah..bln ni yg stim iron tu..ada 4x byr...mau???please call me...he he

6 ulasan:

  1. salam..brp harga breadmaker amway skrg?

    BalasPadam
    Balasan
    1. klu nk tny tentang produk amway bole call/wasup 013-772 2524 / 011-1072 2524 - hairul @ ke www.geroboxone.blogspot.com

      Padam
  2. Brapa harga bread maker d atas skrg ni.berminat nak beli

    BalasPadam
    Balasan
    1. klu nk tny tentang produk amway bole call/wasup 013-772 2524 / 011-1072 2524 - hairul @ ke www.geroboxone.blogspot.com

      Padam
  3. Boleh ansor bayau ker

    BalasPadam
    Balasan
    1. bole puan..klu nk tny tentang produk amway bole call/wasup 013-772 2524 / 011-1072 2524 - hairul @ ke www.geroboxone.blogspot.com

      Padam