Isnin, 11 Julai 2011

kalau da adik beradik

tajuk utama tu le isiknya cite nye...kalau da satu acuan kan...same je prangainya..
ni amoi masa kat umah sewa dulu..

ini pulak hero...bakul yg sama..muat aje...yg sepah2 tu, buat faham2 ajela..aku kemas je mula ada tangan yg menokok tambah pada kekemasan aku tu...

bukan nk main mainan sdiri..pinggan mangkuk aku jugak yg dia nk main...nasib baik banyak melamin + plastik..tp smalam en somi terpijak botol plastik free gift air yogurt..pecah..yelah berat ehem2xkan  (hik2 jgn marah en somi) & sah2 hero yg punya salah sebab campak botol tu kat depan pintu...cian hero..

tengok dari atas...ada ruang lagi..

cian kat amoi...asek amek gambo hero je...aritu g jumpa doktor...kata doktor pada amoi"abang bg adik duduk ye, dr nk check adik"..."dia kakak"aku kata sambil senyum...cian amoi..sluar, slipper da bunga2..masih ramai yg anggap dia boy...sbb utama adalah rambut...xpe taun depan mesti rambut da lebat.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan