Jumaat, 19 Ogos 2011

keletah anak

anak dara ni kalau dpt tengok miau & titus, shibin ngan span kunin tu...haaa macam kat bawah ni

konsentrasi tinggi

x tak tergugat dgn godaan lain...hish..penat aku panggil..mukat wat donno jer

yg hero ni..ini pulak kijenya...dah tersimpan dlm setor, amoi keluarkan..hero yg dok main..dolu2 x mau main..

muat pulak tu duduk kat dalam..

masih berkonsentrasi...
smalam el sebab amoi demam ngan batuk teruk..hero ada demam skit & batuk skit..tapi biasa la, dpt dok umah x nmpak macam demam pun..tapi sebab bg ubat, lama skit tido tu...bila pas berbuka,tetiba en somi ada job..hmmm x mrasa la aku tdo awal...pas akuu abes baca novel dlm 10.30 tu ajak amoi naik bilik, si hero da lama berlayar.."ibu nk utii.." aku---ha...hish anak dara aku ni da malam2 buta nk makan rotti canai pulak...bila nk tambah kali ke-3 da kul 11..aku tipu kata da abes..."ibu nak codok"..halla x da koser la aku nk masak cekodok pulak..itu le mulut ni nk tipu2 nasib baik ruti ada lagi..abes la sekeping ruti ngan kuah dal..alhamdulillah batuk tu skit2 & x muntah..risau gak makannya banyak..semoga anak2 ibu sihat..moncet cayang..

Selasa, 16 Ogos 2011

kenangan

sedang ralit buat kije, tetiba aku jumpa mende ini
.
.

trus tringat kenangan..mungkin antara kenangan yg sweet...citernya adalah..tahun 2005 adalah tempoh perkenalan teman tapi mesra aku & en somi...bila hati dah terpaut, susah utk kita ketepikan perasaan tu..biar sibuk dgn kerja..ketika bas hampir melepasi kg baru..aku akan pandang bangunan "ranhill" tu..sebab bangunan tu dekat dgn bangunan naluri (skang da tukar nama)...opis en somi satu masa dulu...ada satu ketika, bangunan tu aku x nampak sebab jerebu...hu hu sedihnya...& malam tu en somi pun call ajak kluar makan...he he--gelak gatal...

password lupe?

bulan jun aritu dapat call dari cimb...nama aku terpilih utk dpt rm 50 utk akaun air asia cimb...pastu aku pun pegi lah bukak akaun tu dgn rm 50..pas 3 weeks baru diaorg bank-in rm 50...dapat la kudap2 & pen dr cimb daya bumi..pas sbulan baru nk gatal bukak web site...ni yg aku begang bila ... aku sudah lupa password...hadoiii

Segmen Promosi Blog 500 Follower Ke Bawah


amboi mama caca ni...mengetag aku..oklah...bole la jugak nak join...follower aku mmg ciput je..


selamat berkenalan semua
nama saya ibu moncet...hobi skang adalah sedang addicted membaca novel...kalau ada masa terluang spt naik tren waktu balik kije, saya akan baca novel je...

utk sesape yg nk join bole gi kat belog ini...ade blog travelling...jom jalan2 pusing2..
rasa cam nk tag atik noshi.. he he

Rabu, 3 Ogos 2011

fraser hill kali kedua

15 sampai 17 bulan lepas kami anak beranak ke fraser hill lagi...kali ni pakcik haizal tumpang skali..masa pagi tu kl/kajang mmg ujan lebat..masa nk naik tu mmg kabus tebal...x nampak sangat jalan ni..penin jgn cakap la...hero da mengamuk meragam..last2 dia yg muntah..abes aku tapi lega jugak la..hero ok aku pun x penin lagi...sebab brenti kejap bersihkan muntah skit2..

meh tengok gambo

masa nk g srapan..org yg paling smangat nk jalan keluar

hero ni jari kaki melecet sebab pakai sandal baru..hadoii ponek ibu ni ha..asik la berdukung ni

tengok..sirius je..sume tak mandi lagi..smyang & gosok gigi je..sejuk wei..first time datang dulu x la sejuk sangat..kali ni gigil banyak la..

dapat bilik ngadap pokok (utan)..aku nk amek gambo monyet tapi x clear..yg macam batang pokok tu le ekor dia..takut gak kut2 dia menyerang..

main jimba2 kat taman..banyak taman tapi amat kurang di jaga..pokok bunga mmg cantik2 belaka..maklum la cuaca sujuk..

amoi ni malu2 cat pulak...

ni pagi ahad...ni ajela aku beli..x koser nk buang duit beli tah hapa2 yg lain..alamak nasib tiak bersih lagi...

gaya seorg peniup buih sabun amatur..moncong nahal tuh...

si hero bengang aku x bagi turun..mana pakai sandal...kang kena cacing pulak..

smangat yg kental si peniup buih

hero jadik tukang pegang ajela...
masa kemas baju pagi2 jumaat tu, aku da tersalah amek suar..smpai sana masa pakai baru pasan..hanya muat2 je..suar satu lagi da kena muntah pulak..haii makan x kenyang le nampaknya...tapi makan kat hotel tu sbenarnya cam xde rasa sangat...ari2 menu lebih kurang je...

p/s en somi! jom jalan2 carik makan..he he