Rabu, 3 Ogos 2011

fraser hill kali kedua

15 sampai 17 bulan lepas kami anak beranak ke fraser hill lagi...kali ni pakcik haizal tumpang skali..masa pagi tu kl/kajang mmg ujan lebat..masa nk naik tu mmg kabus tebal...x nampak sangat jalan ni..penin jgn cakap la...hero da mengamuk meragam..last2 dia yg muntah..abes aku tapi lega jugak la..hero ok aku pun x penin lagi...sebab brenti kejap bersihkan muntah skit2..

meh tengok gambo

masa nk g srapan..org yg paling smangat nk jalan keluar

hero ni jari kaki melecet sebab pakai sandal baru..hadoii ponek ibu ni ha..asik la berdukung ni

tengok..sirius je..sume tak mandi lagi..smyang & gosok gigi je..sejuk wei..first time datang dulu x la sejuk sangat..kali ni gigil banyak la..

dapat bilik ngadap pokok (utan)..aku nk amek gambo monyet tapi x clear..yg macam batang pokok tu le ekor dia..takut gak kut2 dia menyerang..

main jimba2 kat taman..banyak taman tapi amat kurang di jaga..pokok bunga mmg cantik2 belaka..maklum la cuaca sujuk..

amoi ni malu2 cat pulak...

ni pagi ahad...ni ajela aku beli..x koser nk buang duit beli tah hapa2 yg lain..alamak nasib tiak bersih lagi...

gaya seorg peniup buih sabun amatur..moncong nahal tuh...

si hero bengang aku x bagi turun..mana pakai sandal...kang kena cacing pulak..

smangat yg kental si peniup buih

hero jadik tukang pegang ajela...
masa kemas baju pagi2 jumaat tu, aku da tersalah amek suar..smpai sana masa pakai baru pasan..hanya muat2 je..suar satu lagi da kena muntah pulak..haii makan x kenyang le nampaknya...tapi makan kat hotel tu sbenarnya cam xde rasa sangat...ari2 menu lebih kurang je...

p/s en somi! jom jalan2 carik makan..he he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan