Jumaat, 19 Ogos 2011

keletah anak

anak dara ni kalau dpt tengok miau & titus, shibin ngan span kunin tu...haaa macam kat bawah ni

konsentrasi tinggi

x tak tergugat dgn godaan lain...hish..penat aku panggil..mukat wat donno jer

yg hero ni..ini pulak kijenya...dah tersimpan dlm setor, amoi keluarkan..hero yg dok main..dolu2 x mau main..

muat pulak tu duduk kat dalam..

masih berkonsentrasi...
smalam el sebab amoi demam ngan batuk teruk..hero ada demam skit & batuk skit..tapi biasa la, dpt dok umah x nmpak macam demam pun..tapi sebab bg ubat, lama skit tido tu...bila pas berbuka,tetiba en somi ada job..hmmm x mrasa la aku tdo awal...pas akuu abes baca novel dlm 10.30 tu ajak amoi naik bilik, si hero da lama berlayar.."ibu nk utii.." aku---ha...hish anak dara aku ni da malam2 buta nk makan rotti canai pulak...bila nk tambah kali ke-3 da kul 11..aku tipu kata da abes..."ibu nak codok"..halla x da koser la aku nk masak cekodok pulak..itu le mulut ni nk tipu2 nasib baik ruti ada lagi..abes la sekeping ruti ngan kuah dal..alhamdulillah batuk tu skit2 & x muntah..risau gak makannya banyak..semoga anak2 ibu sihat..moncet cayang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan