Isnin, 5 September 2011

bagi tambing makan


sblm berjalan beraya..harus amek gambo..bila pulak aku mengambik nya..tapi bila nampak kegagahan tangan yg mensnap tu..sah2 bukan den

mlm sebelum balik sungai joneh..aku anyam ketupat kat umah mil..dpt le 4 ke 5 ketul sblm hero mragam nk tido..amoi tanya.."ibu, apa ni bu?"..en somi menyampuk "kambing"..aku pulak kata " nk bg kambing makan"..ok la senyap..dia tanya lagi "ibu, ni apa bu?"..aku pun kata "ni ketupat"..dia kata "eh butan lah..ni nk bg tambing makan!!!!!"...ah sudah..ini sume en somi punya pasal. padahal rakan subahat..bila aku cite ngan kakak2 aku tu, sume bantai gelak..haa ajar lagi, nnti kat umah owng kang amoi tu tegur..ni nk bg tambing makan!!..tahun depan sure-sure aku ajar amoi.."ini ketupat, org yg makan tau"

3 ulasan:

  1. terima kasih sudi follow. i follow u back.

    BalasPadam
  2. haha lawaklah alisya ...tapi comellah dia pakai spek besar tu ..

    BalasPadam
  3. zie..slamat berkenalan

    iem..dah kata comel, tu yg muka sirius..takut spek jatuh..he he

    BalasPadam