Selasa, 13 September 2011

sabtu yg padat

hari sabtu nye jadual cuma g open house umah en sukri ngan dato' zulhasnan..tapi peginya cuma umah sukri je..ok je umah dia..simple..umah aku?menan je da bape bakul...pastu plan bebas..g pertama jap..pastu aku nk ke toilet, en somi bawak smpai taman tasek perdana...da smpai sini harus aku kejutkan amoi yg tgh tdo tu...x ramai pun..tp menannya banyak basah..

part yg paling amo suka..org len x leh main ye..nnti minah ni jerit2..

tah pandang apela..aku suh pandang hp tu..

pun tah pandang part yg mane...

hero yg lepas bebas

amboi mentang2 xdo keto...penat ibu lari2 ni..tapi badan x gak kurus kan..he he

hero ngan abah cukkk...sbenarnya ada lg gambo tp amoi p delete..da dpt delete dia bole kata"yess"..nasib baik aku sedar..hish suka godek2 hp macam abah la..

pastu en somi g mlawat stone (kumpulan silent death)..sakit kemungkinan strok..klu nk tengok muka dia, korang google la..malas nk tepek kat sini..

pastu balik...nk g makan mlm dulu..lapar la pulak..mkn kat bt 9..dkt ngan maktab kot..pdrm tu..mkn simple je..rege? mahal!!!servis sedikit lambat, nyamuk banyak..dekat sangat dgn jalan besar...blacklist le pasni..baik aku g bangi(sbelah soho) lagi puas ati..kat sane pun mmg sedap, slesa & berpatutan regenya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan