Selasa, 13 September 2011

smalam dan hari ini

hari ahad tu tercapai la hasrat nan satu tu....
.
.
.
.
tara....

hero den imej baru..lebih macho...sbenarnya aku pun cam x kenal pulak..sayang jugak kat rambut..tp mengenangkan dia punya rimas & peluh tu...potong ajela..budak2 charge rm 5..pesyen macam abah je..mesti rasa ringan je pale tu...dpt pujian dari tukang gunting rambut...inila budak paling senang nk potong rambut..ho ho kocik2 ada gak org puji hero tomei ni..
gambo pepagi nk kije..apsal muka aku sembab pulak?

smalam bertugas kat intan jaga booth..sbenarnya booth ni lori...merasa la aku dok dlm lori..ok tp mcm x bape berkesan..sbb org kena nak lori ni..aku rasa ramai yg takut nk naik lori ni kot..kat sini la mrase guna ipad..nk beli?aku xde la, xde keperluan..kuat makan bateri..kejap2 kena charge..

haaa yg ini pagi tadi...mau pensan ni..putra problem...hadoii..menghagau aku carik bas..nk naik teksi, susah nk dapt..nasib baik tmpat yg aku jalan tu mmg ada bas nk g bangsar..ok kengkawan, klu nak naik bas dr bas stand kelang ke uoa bangsar sila tunggu di sbelah putra CM..naik bas rapid kl..di nasihatkan guna t&go...mmg sonang baiii..dan aku pun masuk kul 9...fuhh ponek den..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan