Rabu, 14 Disember 2011

buat karipap

aritu cam x puas ati sangat bila en somi beli karipap yg pecah perut & keras berdentung...ni pu nk jual jugak ke??? apa la peniaga ni kan...so aku pun warning en somi jgn beli karipap lg kat peniaga ni...

atas dasar ketidak puasan hati..aku pun cuba buat sdiri..for the first time ni...try to ingat2 langkah sil yg biasa buat karipap...
tepung tlh di uli..pakai acuan je..aku bab-bab mengelim ni x kan jadik...senang..abaikan bola tu..kat umah ni, di mana2 ada je menan moncet2 ni..

haa..yg paling x cantik tu, yg mula2 la..then cantik je kan..


stlh di goreng...bila nmpak amoi makan segigit je..maknanya x sedap..hu hu..isinya x bape empuk sebab masak sikit je..tp hero mkn ok je...en somi pun cuba menyedapkan ati..makan banyak jugak la...tp ms ni aku x bape sihat..mungkin effect jugak--he he alasan..x pe nnti aku cuba buat inti sardin pulak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan