Jumaat, 16 Disember 2011

moncet berendam di sungai tekala

penat otak..asik kereja saja...

aritu g sungai tekala..sbenarnya en somi ajak g window soping tp aku yg x bape sihat ni nak kan pandang yg hijau2 je..en somi pun bawak la ke sini..byr le utk dewasa sorang singgit..bebudak ni x charge pulak..

taun lepas pegi masa org keje..jawabnya xde org la..takut jugak, sunyi sangat..ada gambarnya dlm entry kala lepas..kali ni ramai tp xdela crowded..klu dtg awal bole dok bawah pondok..bole bakar ikan ke ayam ke..tempat terjaga. toilet pun terjaga..

hero yg masih takut nk main air..taun lepas dok dlm stroller..taun ni bawak masuk dlm air tp nanges takut..da elok berendam smpai sparuh badan nk dukung pulak..aku letak dia kat pulau ni...ha dok dendiam main pasir..

elok le..aku snap...en somi pun snap...

amoi senyum..amboi riang gembira si moncet sorang ni kat sini..

sorang pun jadik je..

kat blakang tu sume barbeku..kitaorg je yg rilex..hanya bawak baju bebudak..

amoi yg pelbagai gaya..



moncong hero yg masih takut..

masa ni da x takut..tp hero ni kena jaga..sebab air sentiasa mengalir..takut terjatuh pulak..amoi da bole biar kejap2..

en somi masih sempat snap gambo amoi di samping tor shar

amoi yg seksi..mandi pakai pende je..

inila dia namanya xde perancangan...tp pegi sekejap pun x pe...air sejuk..mana nk bg anak2 main lama sangat..berendam dlm air tu x smpai sejam..then balik..tapau nasik ayam & tauhu bakar..masa ni moncet2 dah letih & tidur...smpai umah pun sambung lg tdo...mak paknya?..lega..bole rehat depan tibi sambil makan tahu bakar..

1 ulasan:

  1. macam best je tempat ni.. air dia cetek je tak dalam okeylah budak2 nk berendam kan .. tak de arr risau sangat

    BalasPadam